ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه بررسی مصوبات بازدید میدانی ، از ساماندهی ۲۱ مورد فضای بی دفاع شهری تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه بررسی مصوبات بازدید میدانی با محوریت فضای بی‌دفاع شهری  منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان وشهرداران نواحی ۴ گانه در راستای پیگیری مصوبات بازدید میدانی نقاط بی دفاع شهری منطقه به منظور کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

محمد هادی علی احمدی گفت: آرامش و امنیت، یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در بهبود وضعیت محلات است، بنابراین انجام اقداماتی جهت رفع مشکلات مرتبط با معضلات اجتماعی از اقدامات لازم و ضروری برای محلات است.

شهردار منطقه ۱۳  تاکید کرد: شناسایی فضاهای بی دفاع شهری در راستای مدیریت بهینه، پیشگیری و جلوگیری از وقوع جرایم، امری حیاتی است و برای بهبود شرایط دفاع پذیری این نقاط باید برنامه‌ریزی‌هایی در راستای استفاده از تجهیزات امنیتی مناسب، مطلوبیت بخشی به فضاها و از بین بردن موارد رها شده و موانع دید صورت گیرد.

وی افزود : پیگیری موضوع روشنایی، طراحی فضای سبز، فنس کشی و طراحی زمین بازی فضای بی دفاع شهری مابین مسیل منوچهری ومسیل جاجرود از سوی ناحیه ۳ در حال پیگیری و اقدام می باشد و پس از اتمام فنس کشی عملیات پیاده روسازی انجام می شود.

محمد هادی علی احمدی در ادامه طراحی، بازپیرایی و بهسازی بوستان خیام تا سال ۱۴۰۲ را مور تاکید قرار داد و اظهار داشت : شناسایی فضاهای بی دفاع شهری، یکی از پروژه‌های محلی در مقیاس کوچک با ماهیت اجرایی، کوتاه مدت است، که در صورت عملی شدن آن همگام با مشارکت و تشریک مساعی ساکنان، به مطلوبیت، اعتماد، مشارکت و رضایت شهروندان می‌انجامد.

تیغه کشی و دیوارچینی پارک خاقانی جمع آوری نخاله ها، تسطیح  کردن تراشه و حذف یکی از گاردریل های مربوط به زمین  خیابان دماوند و تبدیل آن به پارکینگ، بررسی ایمنی پل عابر واقع در اتوبان یاسینی  جنب سرای محله سرخه حصار کاشت پوشش گیاهی سوزنی برگ جنب مسیل واقع در محدوه سرای محله سرخه حصار، کاشت درختچه در کنار پل شهید سردار سلیمانی و مسدود کردن فضای باز رفیوژ میانی پل شهید سردار سلیمانی به طول یک مترمربع  به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر مصوبات بازدید های میدانی پیرامون نقاط بی دفاع شهری بود که در این جلسه مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 33466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =