قهرمانان مسابقات آمادگی جسمانی معرفی شدند

با برگزاری مرحله پایانی رقابت های آمادگی جسمانی تحت عنوان جام قهرمان شهر، بانوان منطقه‌۱۷ با کسب بیشترین تعداد مدال و امتیاز، رتبه نخست را از آن خود کردند. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این مسابقات با حضور ۱۳۲ ورزشکار از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در ۶ رده سنی به صورت انفرادی برگزار و نتایج زیر حاصل شد:  

 در رده سنی ۱۴ تا ١٨ سال؛ حسنا ابراهیمی از منطقه ٢ بر سکوی نخست ایستاد و ستایش محمدپور از منطقه ١٤ و محدثه رمضان زاده از منطقه ١٢ به ترتیب دوم و سوم شدند. 

در رده سنی ۱۹ تا ٢٩ سال؛ رقیه سید موسوی از منطقه ١٧، تینا شعبانی از منطقه ٢ و زکیه مردانی از منطقه ١٤ به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. 

در رده سنی ۳۰ تا ٣٩سال؛ هدیه مهرنوش از منطقه ٢٢، زینب شاهی از منطقه ١٧ و سمیرا  عزیزی از منطقه ٥ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

در رده سنی ۴۰ تا ٤٤  سال؛ فریده الیاسی از منطقه ٢١، معصومه رحیمی از منطقه ١٧  و افسانه بلاش از منطقه ۲ به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. 

در رده سنی ۴۵ تا٤٩ سال؛ سحر محمدی از منطقه ١٧، اکرم حسینی از منطقه ٤ و لیلا میرصانع از منطقه یک به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را تصاحب کردند. 

در رده سنی ٥٠سال به بالا؛ نسرین نیک بخت از منطقه ١٧، ماندانا زینعلی از  منطقه یک و فاطمه جان احمدی از منطقه ٢ به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع امتیازها نیز، بانوان ورزشکار منطقه ١٧ بر صدر نشستند و ورزشکاران  مناطق٢و ١٤به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را تصاحب کردند. 

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 33499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =