قهرمانان معرفی و استعدادهای برتر زیر ذره بین فدراسیون کشتی رفتند

مسابقات ورزشی جام قهرمان شهر آقایان تهرانی، با رقابت ۴۳۰ کشتی گیر از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، معرفی قهرمانان و درخشش تیم منطقه ۱۸، به پایان رسید. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، رقابت‌های کشتی آزاد جام قهرمان شهر، امروز؛ ۱۸ اسفند ماه با حضور کادر فنی و قضاوت داوران فدراسیون کشتی به منظور شناسایی استعداهای ناب محلات تهران، در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار و  طی آن قهرمانان معرفی شدند. 

بر این اساس، در رده سنی نونهالان؛ رقابتها در اوزان (۳۵ ، ۳۸، ۴۱، ۴۴، ۴۸ ، ۵۲ ، ۵۷، ۶۲، ۶۸، ۷۵ ،۸۵ و ۱۰۰) کیلوگرم با حضور ۲۶۵ کشتی گیر برگزار و به ترتیب، احسان آقا محمدزاده از منطقه ۴، عباس آقانژاد از منطقه ۱۸، محمدحسین محمود زاده از منطقه ۱۸، سعید قلندرنما از منطقه ۱۸، حسین آقا محمدی از منطقه ۲۱، ماهان نوری از منطقه ۱۸، ارشیا رمضان زاده از منطقه ۱۸، علی اکبر خان بابا از منطقه ۲۰، رامین حیدری از منطقه ۲۰، محمد مهدی فتوحی از منطقه ۳، امیرعلی سلیمی از منطقه ۱۹ و امیر حسین آریاپور  از منطقه ۲۲، بر سکوهای قهرمانی ایستادند. 

در مجموع تیمی نیز، منطقه ۱۸ با کسب ۲۱۵ امتیاز بر صدر نشست. 

این مسابقات در رده سنی نوجوانان نیز در اوزان(۴۵ ، ۴۸ ، ۵۱ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ ، ۷۱ ، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰) کیلوگرم، با حضور ۲۰۵ کشتی گیر، انجام و  به ترتیب، متین قهرمانی از منطقه ۱۸، امیررضا افخمی از منطقه ۱۸، پوریا حاجی زاده از منطقه ۱۵، سید محمد حسن موسوی از منطقه ۱۵، علیرضا رضایی از منطقه ۱۸ ، ابوالفضل نوری از منطقه ۱۲، محمدامین نعمت پور از منطقه ۱۸، آریا بحرکاظمی از منطقه ۱۱، یوسف آقازیارتی از منطقه ۱۸ و ماهان نصیری نیز از منطقه ۱۸، به مدال های طلای این رقابت ها دست یافتند. 

منطقه ۱۸ در این رده نیز با کسب ۱۶۱ امتیاز، صدرنشین شد. 

در پایان؛ پس از  منطقه ۱۸ با کسب ۳۷۶ امتیاز به سرپرستی هادی داداشی، منطقه ۱۵ به سرپرستی احمد حسین پور زیارتی با مجموع ۱۶۷ امتیاز و سپس منطقه ۱۲ به سرپرستی هاشم حبیبی با مجموع ۱۶۵ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. 

همچنین مسابقات یاد شده در مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی برگزار شد. همچنین مراسم اهدای مدال، لوح قهرمانی و جوایز با حضور حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران به انجام رسید.

رقابت‌های قهرمان شهر از تیرماه سال جاری با مشارکت بیش از نیم میلیون شهروند پایتخت نشین، در دو بخش بانوان و آقایان و در ۸ رشته مختلف آغاز و مرحله پایانی خود را، اسفند ۱۴۰۱ پشت سر گذاشتند. 

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 33500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =