تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در منطقه۶

نشست صمیمی رضا محمدی شهردار منطقه ۶ تهران با فرزندان شاهد شاغل در شهرداری این منطقه همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه، درمراسم تجلیل از فرزندان شاهد،رضا محمدی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های فرزندان شهدای شاغل در پیشبرد خدمات رسانی به شهروندان، و ادای احترام به جایگاه شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت کنونی جامعه پرداخت و گفت: حضور شما عزیزان در محیط اداری نه تنها باعث دلگرمی و زنده نگه داشتن نام شهدا می شود بلکه سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

شهردار منطقه۶، خدمت رسانی و ارج نهادن به خانواده‌ی شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و هر چقدر از سوی مسئولان برای آنان خدمت شود باز هم نمی توان گوشه ای از زحماتشان را جبران کرد.

در ادامه این مراسم، فرزندان شهید شاغل این منطقه نیز که در حوزه های مختلف کاری مشغول به انجام وظیفه هستند، دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتقای وضعیت خدمت رسانی به شهر و شهروندان با شهردار منطقه مطرح کردند.

شهردار قلب پایتخت در این مراسم که با هماهنگی اداره رفاه و امور ایثارگران معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه صورت پذیرفت از فرزندان شهدای شاغل در منطقه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 33529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =