بهسازی و رنگ آمیزی ۲ هزار مخزن پسماند شهری در منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از بهسازی و نوسازی بیش از ۲ هزار مخزن پسماند شهری در راستای استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی با بیان اینکه به منظور ارتقا و بهبود کیفیت نگهداشت شهر، طرح بهاران خدمت با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های جاری در حال اجراست، گفت: در  این راستا بهسازی مخازن پسماندهای شهری در قالب رنگ آمیزی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی‌ها به اجرا درآمد.

علیرضابرزگر مرادی درباره بهسازی مخازن پسماندهای شهری گفت: در فاز نخست این طرح بیش از ۱۷۰ مخزن پسماند در نقاط مختلف جمع آوری و در حال جانمایی و تعویض است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی منظم نسبت به رنگ‌آمیزی مخازن که نیاز به بازسازی دارند ، انجام شد، افزود: بیش از ۱۸۰ کیلو رنگ ویژه مخازن جهت رنگ امیزی مخازن و زیر مخزن ها در اختیار نواحی قرار گرفت .

برزگر مرادی با اشاره به بهسازی  و  مرمت بیش از ۲۵۰ مخزن و ۲۶۰ عدد چرخ مخازن، تعویض مخازن کهنه، نصب و جانمایی مخازن جدید در معابری که فاقد مخزن هستند، یادآور شد: همچنین عملیات شستشو، گندزدایی  مخازن به منظور کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی، حفظ بهداشت محیط زیست و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها تا سال جدید و ایام نوروز مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 33531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =