از آموزش در ۲ هزار  واحد مسکونی تا جمع‌آوری پسماندهای آخرسال شهروندان

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح خانه تکانی بهاری در منطقه با جمع آوری پسماندهای آخر سال شهروندان و آموزش های محیط زیستی و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء بین اهالی محلات خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته در ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء برای بیش از ۳ هزار شهروند منطقه گفت: با اجرای طرح خانه تکانی بهاری در حوزه پسماند علاوه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس و مراکز آموزشی و اداری، با استقرار غرفه‌های آموزشی در سراهای محله و به صورت چهره به چهره نسبت به  آموزش طرح تفکیک پسماند در بیش از ۲ هزار واحدهای مسکونی و تجاری به ویژه در مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی اقدام لازم صورت گرفته است.

سالاری پور با اشاره به استقرار غرفه‌های پسماند در روزبازارها از جمله  بازار میثم جهت جمع آوری پسماند خشک شهروندان، از توزیع کارتن پلاست به مراکزآموزشی، اداری جهت تفکیک پسماند  و فعالیت پسماند مارکت ، گلماند و غرفه های بازیافت جهت افزایش مشارکت شهروندان  در ایام نوروز خبرداد.

به گفته وی؛ تعمیر ونوسازی غرف، آموزش تهیه سفره هفت سین ازدورریختنی ها در مدارس وسرای محلات در کنار  جمع آوری پسماندهای آخرسال شهروندان در محلات ۲۱گانه از جمله فعالیت‌هایی است که برای  اجرای طرح خانه تکانی بهاری اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 33577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =