اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال

شهردار منطقه۸ از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر شناسایی نقاط حساس و حادثه خیز سطح منطقه۸ از آماده باش کامل این منطقه در چهارشنبه پایانی سال گفت: با توجه به تجارب سال های قبل و شناسایی نقاط حساس و حادثه خیز از قبیل میدان نبوت، میدان ۹۲، میدان تسلیحات، فلکه اول تهرانپارس، خیابان شهید مدنی و ... امسال کلیه نیروهای شهرداری منطقه۸، شهرداران نواحی و معاونت های ترافیک و خدمات شهری در کنار دستگاه های تخصصی علی الخصوص آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، بسیج، راهور،مرکز بهداشت، هلال احمر، مترو، آب برق گاز و ... خواهند بود.

شهردار منطقه۸ با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته افزود: ارسال اکیپ های عملیاتی درآدرس های ذکر شده، تجهیز کلیه ماشین آلات امدادی و ادوات موتوری نواحی به خاموش کننده دستی مناسب آموزش نحوه استفاده به عوامل شهرداری بخشی از اقدامات انجام  شده است.

تنهایی با اعلام خبر آماده باش کلیه ادوات و ماشین آلات ۱۳۷، شهربان و سایر واحدها ادامه داد: پیش از عصر روز سه شنبه نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه۸ نسبت به جمع آوری مخازن، دپوهای زباله حجیم و کانکس‌های بازیافت اقدام خواهند کرد و مقرر است نمایندگان سازمان‌ها در تاریخ ۲۳ اسفند در محل سالن فرماندهی مدیریت بحران فدک حضور یابند و با نیروهای مستقر خود در نقاط حساس و حادثه خیز از طریق بیسیم یا ارتباط تلفنی هماهنگ شوند تا چهارشنبه کم خطری را در منطقه۸ تهران سپری کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 33628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =