اقدامات منطقه ۱۵ برای جلوگیری از خطرات احتمالی آخرین سه‌شنبه سال

جلسه پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری منطقه ۱۵ با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری و مسئولان منطقه ای برای اجرای اقدامات پیشگیرانه در بروز خطرات احتمالی آخرین چهارشنبه سال برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از خطرات احتمالی گفت: این جلسه به منظور آمادگی در مقابل حوادث احتمالی چهارشنبه سوری برگزار شده و  تقسیم کار لازم صورت گرفت.

او به تشریح اقدامات لازم پرداخت و گفت: شناسایی تمامی مکان‌های خاص و حادثه خیر در نواحی هفتگانه، افزایش اکیپ های گشت زنی، آماده باش کامل شبانه، تخلیه کامل مخازن و ... همزمان با چهارشنبه پایان سال انجام شد.

شیری اضافه کرد: استقرار یک ایستگاه ویژه اورژانس و آتش نشانی در محدوده بازار گل، تعطیلی بازار مواد شیمیمایی کیمیا، پخش و توزیع کلیپ و محتوای آموزشی برای اطلاع رسانی و آگاه بخشی شهروندان، برگزاری جلسات آموزشی در مدارس و سراهای محله و آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران منطقه از دیگر تمهیدات شهرداری منطقه در چهارشنبه آخر سال است.

شهردار منطقه گفت: اداره فضای سبز نیز ضمن آماده باش در این روز، تجهیزات لازم از جمله واترجت، تانکر، کپسول‌های آتش‌نشانی و آتش‌کوب برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و تمامی تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری و چمن کاری‌ها آبیاری می‌شود.

 شیری اضافه کرد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله‌ها و شاخه‌های خشک درختان جمع‌آوری و همچنین پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل فضای سبز نسبت به پاکسازی کامل محیط و نظافت اقدام خواهند کرد.  

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 33678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =