توسل به شهدا موجب سعادتمندی ما خواهد شد

شهردار منطقه ۷ به مناسبت گرامیداشت «روز شهدا»، طی نشستی صمیمی با فرزندان و خانواده شهیدان شاغل در منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ در نشستی که با فرزندان و خانواده شهدای شاغل در این منطقه ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک فرارسیدن سال نو گفت: دیدار با خانواده و فرزندان گرامی شهدا که مظهر فداکاری هستند، بخشی از انجام وظیفه خدمتگزاری و ادای دین به مقام والای شهیدان است. 

به گفته وی؛ توسل به شهدای گرانقدر که در لحظه شاهد و ناظر ما هستند، و توجه به خانواده های معزز آنان، موجب سعادتمندی ما خواهدشد.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: آرامش و امنیت امروز کشور را وامدار شهیدانی هستیم که با دلاوری های خود، از این مرز و بوم دفاع کردند و موظف هستیم که با اقتداء به راه آنان و تلاش و کوشش در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، یادشان را گرامی بداریم و این دین را ادا کنیم.

در پایان این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ دستورات لازم برای مسائل و دغدغه های مطرح شده از سوی فرزندان و خانواده شهدا را صادر کرد.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه دیدار شهردار با فرزندان شهدا در بوستان شهید نیاکی(اندیشه) حضور یافتند و به یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران درختانی را غرس کردند.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 33705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =