رایزنی شورا با دولت برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما از دولت می‌خواهیم که به شورا و شهرداری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب اعتماد کنند.

پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به پیگیری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، اعلام کرد: بنده در تلاش هستم جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشم و در این جلسه از وزیر خواهم خواست که به شورا و شهرداری اعتماد کند. ما نیز قول می‌دهیم نمایشگاه کتاب را به بهترین کیفیت برگزار کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت نشان داد که ظرفیت بزرگی در نمایشگاه شهر آفتاب وجود دارد و باید به نحو شایسته از این ظرفیت استفاده شود، خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که اقبال  برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب به تدریج رو به افزایش است.

وی در ادامه یادآور شد: با وجود برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در شهر آفتاب، اعتقاد بنده این است که نمایشگاه کتاب نقطه اصلی است و تأکید ما به دولت این است که به مدیریت شهری اعتماد کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم نمایشگاه کتاب به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

سروری در پاسخ به این پرسش که «آیا فضای مجموعه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب کافی است؟»، تصریح کرد: ما فضای کافی را در شهر آفتاب ایجاد خواهیم کرد؛ کمااینکه در نمایشگاه موتورسیکلت فضای بسیار مناسبی در اختیار قرار گرفت. پس از تفاهم با دولت، می‌توانیم برای نمایشگاه کتاب نیز این فضا را ایجاد کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه ظرفیت های شهر آفتاب ارتقاء پیدا کرده است، گفت: می توانیم در صورت نیاز ظرفیت مجموعه را برای برگزاری نمایشگاه کتاب توسعه دهیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: هنوز محل برگزاری نمایشگاه کتاب مشخص نشده است؛ لذا پیگیری برای برگزاری نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 33746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =