تولید کالا با برند شهروند پیگیری می‌شود

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: به دنبال این هستیم که در صورت اعطای مجوز از سوی شهرداری تهران، تولید کالا را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم.

داوود قربانیان در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه ما طرح تولید کالا در شهروند را به شهرداری ارائه خواهیم داد، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که زنجیره‌ای ایجاد کنیم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده نیز باشد.

مدیرعامل شرکت شهروند تأکید کرد: در این طرح، ما از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا با برند شهروند کالا را تولید، بسته بندی و عرضه کنیم که این اقدام ارزشی دو وجهی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از ثمرات این اقدام، ارزش فروش سود ریالی و آشکار است و دیگری، ارزش در قالب برند است و برند در این قالب قیمت پیدا می کند.

قربانیان با بیان اینکه برنامه ما این است که برندی که عرضه می‌کنیم سالها در زنجیره قرار بگیرد و در بازار عرضه شود، تصریح کرد: ممکن است پس از مدتی مشارکت با بخش خصوصی، شرایطی ایجاد شود تا بتوان کارخانجاتی را نیز با برند شهروند احداث کرد.

وی در ادامه یادآور شد: ما می‌خواهیم در کنار سیستم عرضه، سیستم تولید را تحت برند ایجاد کنیم و اگر شهرداری این مجوز را به ما بدهد حاضریم که بخشی از نیازهای این مجموعه را نیز تأمین کنیم؛ برای مثال می‌توان تولید را در حوزه پوشاک و نایلکس نیز دنبال کرد.

قربانیان با بیان اینکه فروشگاه شهروند نیز می‌تواند از مصرف کنندگان عمده تولیدات باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به تولید و استفاده انبوه از نایلون و نایلکس، می‌توانیم این کارگاه‌‍‌ها را ایجاد و به صورت کوتاه‌مدت با بخش خصوصی همکاری کنیم و در بلند مدت نیز کارگاه ها را از آنِ فروشگاه های شهروند کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با تأکید بر اینکه به تنهایی نمی‌توان این طرح را اجرایی کرد و قطعاً نیاز به مجوز مدیریت شهری دارد، گفت: به دنبال این هستیم که نه تنها در شهروند محصولات تولیدی را عرضه کنیم بلکه محصولات در شبکه عمده فروشی، خرده فروشی و بین سایر توزیع کندگان نیز عرضه شود.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 33759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =