راه اندازی تورهای گردشگری ویژه ایام نوروز در منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از راه اندازی تورهای گردشگری نوروزی به منظور آشنایی شهروندان و مسافران با جاذبه‌های گردشگری شهر تهران همزمان با آغاز سال نو، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی گفت: این برنامه باعنوان «قرارِ ۱۵ در بهار ایران» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی ایشان با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه و کلانشهر تهران از ۲۸ اسفند همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن آغاز می شود و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت سازمان گردشگری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اجرا درمی‌آید، افزود: شهروندان در این برنامه از ۱۵ مسجد و محله منتخب منطقه برای بازدید از موزه‌ها و اماکن دینی تهران اعزام می شوند.

اسمعیلی با اشاره به اینکه تورهای گردشگری به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت، گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان ساعت آغاز برنامه ها از ساعت ۱۵ است و در انتهای بازدید از شهروندان با افطار ساده پذیرایی می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان افزود: شهروندان به منظور بهره‌مندی از تورهای گردشگری می‌توانند به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام//

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 33761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =