پیگیری مسایل شهرک شهید بروجردی در منطقه ۱۵

مسایل شهرک شهید بروجردی در منطقه ۱۵ با حضور مهندس شربیانی نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، شهردار منطقه ۱۵ و نمایندگانی از شرکت ونک پارک و آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ضمن تشکر از محمدشیری و مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۵ بابت زحمات یکسال و نیم گذشته برای حل و فصل موضوعات شهرک شهید بروجردی و پیگیری های مجدانه با توجه به مشکلات پیچیده آن گفت: ما باید پیگیری و انگیزه لازم برای حل موضوع داشته باشیم و ما در شورای ششم پی گیر آن هستیم.

او با اشاره به اقداماتی که در این ارتباط انجام شده، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری با به عهده گرفتن وظایف خیلی از دستگاههای دیگر؛ محور خدمت به مردم شده که قابل تقدیر است،

عضو شورا با اشاره به اینکه تدابیر شهردار منطقه برای برگزاری جلسات هفتگی در حوزه کارشناسی بسیار مهم بوده، افزود: در جلسه پیگیر کار مردم از شهردار منطقه جویای مسائل مردم بودم تا هر آنچه که از دست پارلمان شهری بر می آید برای مردم انجام دهیم. همچنین در این بازدید نیز موضوعات را از نزدیک دیدم.

شربیانی به برخی مشکلات شهروندان نظیر نانوایی، ایستگاه اتوبوس و کمبود تعداد وسیله حمل و نقل عمومی، تجهیز مبلمان شهری در بوستانها و باغ راه محله اشاره کرد و در ارائه رهنمودهایی برای حل این مشکلات گفت: ایجاد مجتمع نانوایی با بهره گیری از سرانه های پروژه های جدید، مکاتبه و پیگیری برای حل مشکل حمل و نقل عمومی، همت خدمات شهری برای بازآفرینی مبلمان شهری بوستان های محله، هماهنگی با سازمان ورزش برای زمین چمن از جمله پی گیری ها خواهد بود.  

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با اشاره به ضریب ریالی تثبیت تجاری و خواست شهروندان مبنی بر کاهش آن گفت: این مورد نیز بررسی و بازبینی شود تا هم مشکل مردم حل شود و هم از حق شهر و شهرداری محافظت شود.

شربیانی با تاکید براینکه بحث ایمنی بسیار مهم است، افزود: باید مردم آگاهی پیدا کنند که اگر هزینه و یا زحمتی برایشان هست، تحمل کنند تا مشکلات آینده کمتر شود.

بنابراین گزارش، شهردار منطقه دراین نشست به تشریح مسایل و مشکلات شهرک شهید بروجردی و همچنین اقدامات انجام شده دراین شهرک پرداخت.

او در ادامه به دستورالعمل های ساده و استاندارد آتش نشانی در این خصوص و سرانه های خدماتی که در فاز جدید برای محله ایجاد شده اشاره کرد و یادآور شد: ما به جمعیت کثیری از این شهرک نظیر جانبازان و خانواده شهدا مدیون هستیم و امیدوارم بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.

نمایندگان ونک پارک از بنیاد مستضعفان، معاونین و مدیران سازمان آتش نشانی و معتمدین محله نیز  در این جلسه گزارشاتی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

انتهای پیام//

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 33769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =