اجرای ۱۶ رویداد طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ گفت: ۱۶ رویداد طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی به صورت پایلوت در دو محله استخر و دولت آباد انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی با بیان اینکه آموزش و آگاهی درباره مسائل آپارتمان نشینی و عناصر پیش برنده فرهنگ ایرانی و اسلامی موجب ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی می شود گفت:  ۱۶ رویداد طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در دو محله استخر (مجتمع گلبرگ) و محله دولت آباد (آپارتمان‌های گروه ۳) با محوریت قوانین حریم خصوصی، اخلاق همسایگی و محیط زیست با تاکید بر کاهش و مدیریت پسماند و ایمنی شهری در بهمن و اسفند ماه برگزار شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی فرهنگی و با مشارکت ساکنین محلی انجام شد افزود: در این طرح تلاش شد تا تغییر رفتار شهروندان از شهرنشینی به شهروندی آگاه و مسئولیت پذیر در حوزه های مهم و پر کاربرد انجام شود.

او تشکیل دبیرخانه منطقه ای، برگزاری دوره های آموزشی با موضوع آپارتمان نشینی در سرای محلات، مدارس و مساجد، نشر محتواهای تولید شده در کانال های مجاز را از جمله برنامه ها و فعالیت های طرح آپارتمان نشینی عنوان کرد.

شهردار منطقه اضافه کرد: با تشکیل تیم های تسهیلگری اقدامات خوبی از جمله نقاشی دیواری و تفکیک پارکینگ مجتمع گلبرگ و رنگ آمیزی محوطه آپارتمان های گروه سه محله دولت آباد انجام شد.

در همین راستا با حضور معاون اموراجتماعی فرهنگی منطقه از معتمدین و فعالان محلی، خانواده شهید مدافع حرم وحید زمانی نیا ساکن محله گلبرگ و قهرمانان کشوری کاراته محله استخر تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 33774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =