ایجاد حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل با راه‌اندازی ۲۰ مرکز پویش

احمدی صدر با پرداختن به مراکز پویش گفت: این ۲۰ مرکز حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرده و پیشگیری از آسیب می کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در آیین افتتاح ۳ سرای محله، زیرگذر سولیران و ۲۰ مرکز پویش (کارآفرینی توسعه و تسهیل کسب و کار) که ظهر امروز - چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱- در چهل و هشتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: با اهتمام ویژه به مسائل مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی در این دوره از مدیریت شهری، در کنار توجه به زیرساخت های شهری، با وجود اینکه برنامه ما افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ بود اما با همراهی مردم امروز شاهد افتتاح ۲۰ مرکز کارآفرینی پویش در شهر تهران هستیم.

وی افزود: این ۲۰ مرکز حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد و پیشگیری از آسیب می کنند و امیدواریم جوانان ما در مسیر پیشرفت و اشتغال روز به روز زندگی شان رونق بیشتری داشته باشد. این مراکز در مناطق ۲، ۴، ۵، ۱۱ و ۱۸ افتتاح می شوند.

در ادامه این مراسم مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در ویدئو کنفرانسی درباره افتتاح مرکز پویش این منطقه اظهار کرد: یکی از نقاط آسیب شهر تهران رود دره فرحزاد بود که با تمهیدات شهردار تهران این تهدید به یک فرصت تبدیل شده و برنامه ریزی هایی برای سکونتگاه های روددره فرحزاد نیز انجام شده است که در ذیل این برنامه ها امروز افتتاح مرکز پویش محله فرحزاد را داریم. وی افزود: موضوع این مراکز استعدادیابی و آموزش به گروه نوجوانان است که دانش آموزانی از محلات کم برخوردار به این مراکز معرفی و استعدادیابی می شوند و برای استفاده از استعدادهای آنها برنامه ریزی می شود؛ پیش بینی می شود سالیانه از استعداد ۱۵۰ جوان و نوجوان در این مراکز برای نیل به اهداف تعیین شده استفاده شود.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 33790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =