اخ الصنایع: حضور خانواده شهدا در منطقه باعث دلگرمی ماست

مهدی اخ الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ تهران در هفته بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل شهدای ساکن در این منطقه ضمن گرامیداشت این ایام در مراسم غبار روبی شهدای گمنام منطقه حضور یافت و با خانواده‌ها و فرزندان شاهد شاغل در منطقه دیدار و گفت‌وگو داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه در دیدار با پدارن شهدا، حضور و سکونت خانواده معظم شهدا در منطقه را باعث برکت و پیش برد اهداف خدمتگزاران نظام دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری در۶ ماهه گذشته اقدامات اقدامات مختلفی را انجام داده که موفقیت در آنها، از دعای خیر و برکت حضور خانواده معظم شهدا در منطقه است.
اخ الصنایع با اشاره به معابر مزین به نام شهدا در منطقه، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۴ درخواست نامگذاری معابر به نام شهدا از سوی خانواده معظم شهدا داشته‌ایم که ۴ درخواست در کمیسیون نامگذاری شورا اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و دیگر درخواست‌ها نیز بعد از ابلاغ، پلاک کوبی خواهند شد.
وی همچنین به آئین نمادین رونمایی از پلاک جدید خیابان‌های شهیدان «ابراهیم امیدی»، «کسب و کار» و «جوان دلاور» اشاره کرد و افزود: طی مراسمی که در هفته گرامیداشت شهدا برگزار شد با حضور خانواده معظم شهدا، خیابان های مورد درخواست به نام این شهدا نامگذاری و بخش دیگری از خیابان های این منطقه به نام شهید مزین شد.
اخ الصنایع در ادامه با بیان اینکه حضور برخی از فرزندان شهدا در شهرداری باعث دلگرمی ما می شود، خاطرنشان کرد: حضور در جمع فرزندان شاغل در منطقه ۱۰ و همکاری با این عزیزان باعث افتخار ما است که امیدواریم در مدیریت شهری در کنار آنها بتوانیم پاسخگو و خدمتگذار شهروندان باشیم.
بر اساس این گزارش؛ عطرافشانی تمامی مقبره شهدای منطقه ۱۰ تهران از دیگر برنامه‌ها در هفته جاری بود که در این راستا غبار روبی و عطر افشانی از مقبره الشهدای رضوان ، نورالزهرا (س) و امام زاده معصوم با حضور مدیران شهری و شهروندان صورت گرفت.
انتهای پیام/
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 33797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =