توجه به توریسم سلامت نقطه عطف در کارنامه شرکت شهرسالم

مدیرعامل شرکت شهرسالم در جمع معاونین، مدیران و روسای درمانگاه‌های مناطق، توریسم سلامت را نقطه عطف در کارنامه شرکت شهر سالم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به مذاکراتی که انجام شده است، پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۱۴۰۲ شاهد اوج‌گیری خدمات این بخش باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرسالم، امیر نورمحمدی در نشستی با معاونین، مدیران و روسای درمانگاه‌های مناطق مختلف ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم اظهار کرد: اگر امروز شرکت شهر سالم دارای تصویر مثبتی در بدنه شهرداری تهران است، این حاصل مجاهدات‌های تک تک همکاران در صف و ستاد است. به خصوص باید قدردان زحمات تلاش‌های کادر درمان در مراکز درمانی باشیم.

وی بدهی سنگین از گذشته، انبارهای خالی و آشفتگی در قراردادهای پرسنل را مهمترین مشکلات شرکت شهر سالم در زمان آغاز مدیریت اخیر عنوان کرد و گفت: با تلاش شما توانستیم شرکت شهر سالم را که در سال ۱۴۰۰ به گل نشسته بود، به سوی جلو حرکت دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در سال گذشته چنان چشمگیر بود که یکی از معدود سازمان هایی هستیم که بودجه آنها افزایش داشته است. دو برابر شدن بودجه شرکت شهر سالم در تاریخ شرکت بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ پایش سلامتِ حدود ۴۸هزار نفر از کارکنان شهرداری صورت گرفته است، ادامه داد: در سه دهه عمر شرکت شهر سالم، هیچ یک از شهرداران به اندازه دکتر زاکانی بر پایش سلامت کارکنان تاکید نداشته‌اند. دستور جدی ایشان برای همکاری همه بخش‌های مدیریت شهری برای این کار در نتیجه‌بخش بودن طرح پایش بسیار تاثیرگذار بود.

نورمحمدی برنامه شرکت شهر سالم برای سال ۱۴۰۲ را کیفیت‌محوری و توجه به درآمدهای پایدار اعلام کرد و افزود: ما همچنان با مشکل تعرفه مواجه هستیم. با این حال، برای عبور از این مشکل باید به فکر درآمدهای پایدار باشیم. همچنین عبور از نحوه خدمت رسانی سنتی و ارائه خدمات به صورت الکترونیک کاری است که باید در سال آینده بر روی آن تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه توریسم سلامت می‌تواند نقطه عطف در کارنامه شرکت شهر سالم باشد، اضافه کرد: ما کار توریسم سلامت را در سال ۱۴۰۱ پیش از نمایشگاه نجف با خدمت به ۶۰ نفر از کشور عراق آغاز کردیم و بعد از نمایشگاه نیز حدود ۱۳۰ شهروند عراقی دیگر تقاضای دریافت خدمات شدند. با توجه به مذاکراتی که با بیمارستان‌ها و طرف عراقی انجام شده است، پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۱۴۰۲ شاهد اوج‌گیری خدمات این بخش باشیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های مختلف در درمانگاه‌های مناطق در سال ۱۴۰۱ گفت: آغاز به کار یک مرکز درمانی مجهز در بهشت زهرا (س)، اولویت‌بخشی به پزشک خانواده و برنامه‌ریزی برای طب سالمندی با توجه به تغییرات جمعیتی اهم فعالیت‌هایی است که برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

نورمحمدی در پایان یاد شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: رسیدن به اهداف شرکت شهر سالم در سال ۱۴۰۲، همکاری و توجه تک تک همکاران را طلب می‌کند تا بتوانیم پاسخگوی بازنشستگان و کارکنان شریف شهرداری باشیم.

در ابتدای این جلسه که در سالن اجتماعات درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد، معاونان و مشاوران مدیرعامل شرکت شهر سالم به ارائه گزارش عملکرد واحد خود در سال ۱۴۰۱ پرداختند.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 33800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =