دانش آموزان منطقه ۱۹ با مشارکت در جشنواره تخم مرغ های رنگی به استقبال بهار رفتند

نخستین جشنواره تخم مرغ های رنگی در آستانه فصل بهار با حضور شهردار منطقه۱۹، معاونین خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری با مشارکت دانش آموزان دبیرستان دخترانه هدی در محله شکوفه ناحیه دو برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: در راستای سهیم شدن نوجوانان شهر در هنر شهری و زیبا سازی بویژه در آستانه سال نو با حضور ۵۰ نفر از دانش آموز مدرسه دخترانه هدی شش تخم مرغ به همت اداره زیبا سازی تهیه و نسبت به رنگ آمیزی طرح های مختلف بر روی آنها اقدام شد.

شهردار منطقه ایجاد روحیه‌ نشاط و شادابی وآشنا کردن دانش آموزان با فعالیت‌های شهرداری را هدف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: این تخم مرغ ها با نام کسانی که در رنگ آمیزی و طراحی آنها نقش داشتند در قالب استیکر برپایه احجام نصب و در معابر و میادین اصلی منطقه چیدمان می شوند.

 او ضمن گفتگو با دانش آموزان و تحسین طرح های اجرا شده بر روی تخم مرغ ها بیان کرد: از ظرفیت و استعداد دانش آموزان در زیبا سازی مناظر شهری استفاده خواهد شد تا هنر آنها ظهور و بروز پیدا کند.

 فرهادی از اختصاص فضا برای اجرای مسابقات ورزشی، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند با حضور در مجموعه بوستان بانوان منطقه ۱۹ از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

در پایان این مراسم شهردار منطقه با اهدای هدیه از زحمات دانش آموزان در طراحی و نقاشی تخم مرغ های ویژه عید نوروز تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 33808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =