کنترل نقاط حساس جنوب شرق پایتخت و استقرار نیرو در ۱۹ نقطه

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: با شروع بارش از نیمه شب گذشته در جنوب شرق پایتخت در ۱۹ نقطه حساس و آبگیر منطقه نیرو مستقر شد تا پایش مستمر صورت بگیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری ادامه داد: با توجه به پایش های صورت گرفته و اقدامات به موقع به لحاظ لایروبی و نیز حل مشکلات عمرانی آنها، تاکنون مشکل خاصی در منطقه وجود نداشته و مراقبت انجام شده است.

به گفته وی؛ ترافیک سه راه افسریه و امام علی ع ناشی از عبور مسافران برای پنجشنبه پایانی سال است که با توجه به شدت بارش، سرعت عبور کاهش پیدا کرده و آبگرفتگی در این محورها وجود ندارد.

شیری به حجم بالای آب در کانال ابوذر اشاره کرد و گفت: علیرغم بارش خوب بهاری، حجم کانال ابوذر پاسخگوی آبهای سطحی بالادست است و مرتب از سوی اداره خدمات شهری و مسیل ها رصد می شود تا در صورت تداوم باران مشکلی پیش نیاید.

شهردار منطقه یادآور شد: با توجه به اعلام شرایط جوی؛ ۱۳۰۰ نیروهای خدمات شهری و فضای سبز منطقه برای رسیدگی به وضعیت معابر، بزرگراه ها و نقاط پرتردد مستقر و کنترل محدوه را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ماشین آلات و ادوات مورد نیاز در زمان نزولات جوی در بزرگراه ها و معابر استقرار دارند تا به موقع وارد عمل شوند، ادامه داد: با این اقدامات محل های آبگیر و نقاط حساس به شدت کنترل شده است.

انتهای پیام/

انتها پیام//

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
کد خبر: 33809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =