موارد محدودی از آبگرفتگی داشتیم که سریعا در جهت رفع آن اقدام شد/ گرفتگی انهار ناشی از ریختن زباله است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: لایروبی انهار با دقت توسط نیروهای خدمات شهری انجام شده، اما مواردی از گرفتگی که مشاهده می‌شود، مربوط به زباله‌هایی است که شهروندان در انهار ریخته‌اند.

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن بیان این نکته که در چند نقطه‌ای از سطح شهر آبگرفتگی به وجود آمده است، گفت: همکاران من تلاش کردند در اسرع وقت در جهت رفع آن اقدام کنند. آبی که کف خیابان است نیز ناشی از رگبار بی وقفه باران در تهران بود که اکنون تقریبا برطرف شده است.
جعفری افزود: من از نزدیک به معابر مناطق ۴، ۱۱، ۳ و ۶ سر زدم و هیچ موردی از آبگرفتگی در این مناطق مشاهده نکردم.  البته نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق فعال هستند تا در صورت بروز هر گونه آبکرفتگی سریعا در جهت رفع آن اقدام کنند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دلیل بارش باران شاهد ترافیک هستیم، تاکید کرد: تعداد محدودی آبگرفتگی در سطح محورها به وجود آمده که با سرعت توسط نیروهای خدمات شهری لایروبی انجام شده است. 

جعفری تاکید کرد: لایروبی انهار با دقت توسط نیروهای خدمات شهری انجام شده و مواردی از گرفتگی مربوط به زباله‌هایی است که شهروندان در انهار ریخته‌اند.


انتهای پیام/

۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 33810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =