تمهیدات ترافیکی منطقه ۱۹ در محورهای مواصلاتی به بهشت زهرا (س)

از بامداد روز پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه ۲۰ خودرو معبر بان و شهربان شهرداری منطقه ۱۹، نیروهای یگان امداد و پلیس راهور در شریان های بزرگراهی منتهی به بهشت زهرا (س) به منظور خدمت رسانی به زائرین اهل قبور در این محدوده مستقر هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه همه ساله در آخرین پنج شنبه سال شهروندان از مناطق ۲۲ گانه و شهرهای مجاور به زیارت اهل قبور در بهشت زهرا (س) مشرف می شوند افزود: اقدامات ترافیکی با مشارکت پلیس راهور در محورهای مواصلاتی ومنتهی به بهشت زهرا (س) از جمله شهید هاشمی، علامه عسگری، شهید تندگویان، شهید آوینی، شهید کاظمی، پل باقر شهر اتخاذ تا علاوه بر ترافیک روان، تسهیل در تردد خودروهای عبوری از این محورها انجام شود.

او ادامه داد: از چهار صبح امروز پنج شنبه ۲۰ خودرو معبر بان و شهربان، ۵۰ خودرو یگان امداد و پلیس راهور، آتش نشانی، اورژانس و امداد خودرو در مسیرهای عبور خودروهای شهروندان به بهشت زهرا (س)   و نقاط حساس به منظور خدمت رسانی به موقع در صورت وقوع حادثه مستقر شدند و در حال حاضر ترافیک در این محور روان است.

ضمن اینکه نیروهای شهربان و معبر بان نسبت به رفع سد معبر گل فروشان و دستفروشان در محورهای منتهی به بهشت زهرا (ع) اقدام می کنند.

به گفته او؛ چهار تیم تأمین و نگهداری تجهیزات و المان های ترافیکی در بزرگراه شهید هاشمی  مشغول فعالیت هستند.

ضمن اینکه تعویض المان ها و به روز رسانی آنها در بزرگراه‌های شهید هاشمی، علامه عسگری، خلیج فارس، جاده قدیم قم (شهید رجایی) ورودی های بهشت زهرا (س) با همکاری پلیس راهور کنترل و در صورت توقف غیر مجاز به پارکینگ منتقل می شوند.

فرهادی به شهروندانی که قصد زیارت اهل قبور در بهشت را دارند توصیه کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت وجود ترافیک صبر و حوصله داشته باشند.

انتهای پیام

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 33812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =