با برنامه‌های متنوع تفریحی و ورزشی در خدمت شهروندان تهرانی هستیم

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های متنوع تفریحی ورزشی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی را در تمام ایام با برنامه های تفریحی و ورزشی همراهی می کنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اوجاقی در آستانه‌ی سال جدید از برگزاری جشنواره‌ها و برنامه های متنوع ورزشی و تفریحی برای عموم شهروندان تهرانی، به عنوان گامی موثر در راستای ایجاد فرصت های برابر یاد کرد و افزود: ما برای تمام اقشار و سلایق، برنامه داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: در این راستا، دو جشنواره تفریحی-ورزشی در برج میلاد و بوستان ملت، پیش بینی شده که طی آن، بازی های مختلف از جمله راپل، بازی های بادی، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی، زیپ لاین، پرش آزاد، فوتبالدستی، دارت، ایرهاکی، پینگ پنگ و ... در اختیار شهروندان حاضر قرار می گیرد.

به گفته اوجاقی، این برنامه ها در برج میلاد، از دوم فروردین و در بوستان ملت، از سوم فروردین ماه سال آتی آغاز و در هر دو مکان، تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

برپایی کاروان تفریحی- ورزشی نیز از دیگر برنامه های نوروز سال ۱۴۰۲ است که افتتاحیه آن، روز جمعه ۲۶ اسفند ماه در میدان ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) انجام شد و تا ۲ فرودین ماه سال آتی، ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برنامه یاد شده، افزود: این کاروان سال گذشته نیز برگزار و با استقبال خوب شهروندان تهرانی همراه بود و به همین دلیل در دستور کار نوروز سال آینده نیز قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، به ارائه خدمات ورزشی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در مجموعه های تحت پوشش سازمان متبوع خود پرداخت و خاطر نشان ساخت: از پنجم تا ۱۱ فروردین ماه، ۱۷ مجموعه آبی(استخر) به ارائه خدمات می پردازند و این روند از ۱۲ فروردین تا دوم اردیبشهت ماه سال آتی، در ۵۴ مجموعه آبی ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه مبارک رمضان، تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه های آبی، پس از افطار میسّر خواهد بود.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 33889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =