لیاقت شهروندان تهرانی زندگی کردن در شرایطی بهتر از وضع فعلی است/تلاش می‌کنیم به‌سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: لیاقت شهروندان تهرانی زندگی کردن در شرایطی بهتر از وضع فعلی است، ما نیز در برابر شهروندان متعهدیم تا تمام تلاش خود را به کار گیریم و به سرعت عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، داود گودرزی در پنجاهمین و آخرین رویداد امید و افتخار در سال ۱۴۰۱ که صبح امروز در منطقه ۴ برگزار شد، گفت: رویکرد تحولی که دکتر زاکانی از یک و نیم سال قبل آغاز کردند، امروز در همه‌ی مجموعه‌های زیر نظر شهرداری به طور مستمر پیش برده می‌شود. 
وی افزود : افتتاحیه‌های پویش امیدوافتخار نشان‌می‌دهد شهر تهران مملو از امکانات و سرمایه است که باید به نفع شهروندان به کار گرفته‌ شود. 
گودرزی در ادامه پیرامون رویکرد تعاملی شهرداری تهران با شهروندان گفت: در قالب بسترهای تعاملی با شهرداری مانند طرح من شهردارم، سامانه ۱۳۷ پلاس و… مردم مطالبات و نیازهای خود را با ما در میان‌ می‌گذارند.
رییس سازمان بازرسی شهرداری تاکید کرد:تحقق مطالبات مردم الزاماتی دارد؛ نخست در پیش‌برد کارها باید رویکردی تحولی در پیش گیریم، دوم اولویت‌های شهر را بشناسیم، سوم اراده جمعی برای تحقق برنامه‌ها داشته باشیم و چهارم در پیش‌برد کارها نیز هماهنگ عمل کنیم.
گودرزی افزود :اگر این ۴ عامل در تمامی مجموعه‌های شهرداری مورد توجه قرار گیرد، کارها پیش می‌رود کما اینکه تا کنون نیز این گونه بوده‌است و افتتاحیه‌های امیدوافتخار نیز نماد این امر است.
وی در پایان گفت:لیاقت شهروندان تهرانی زندگی کردن در شرایطی بهتر از وضع فعلی است، ما نیز در برابر شهروندان متعهدیم تا تمام تلاش خود را به کار گیریم و به سرعت عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام 

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 33916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =