هزار و ۱۰۰ اقدام خدمات شهری در منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ تعویض و تعمیر روشنایی بوستان ها و زیرگذر ها این پهنه غربی پایتخت به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ؛ علیرضا علی بخشی در این باره اظهار داشت: به دلیل اینکه حجم قابل توجهی از شهروندان تهرانی و هموطنان در ایام نوروزی به منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران مراجعه می کنند، طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ در این منطقه به شکل ویژه تر برگزار شده است تا محیط مناسبی برای گردشگران به وجود آید.

وی افزود: طی یک پایش به عمل آمده از سوی این معاونت در اسفند ماه مشخص شد چراغ های بوستان ها نیازمند تعمیر و تعویض است که این اقدام کمتر از یک ماه اخیر به سرانجام رسید تا در هنگام تاریکی روشنایی محیطی فراهم شود.

علی بخشی ادامه داد: رعایت ایمنی تاسیسات الکترونیکی و روشنایی آب نما و نصب حفاظ و علائم هشدار دهنده به منظور جلوگیری از غرق شدگی ۱۴ مورد به اجرا در آمده است.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۲۲ تصریح کرد: مرمت و ترمیم کفپوش محوطه و فضای بازی کودکان در بوستان های سطح این منطقه نیز به اجرا در آمده است.

انتهای پیام

۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 33941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =