عمده خاطرات نوروزی من به دوران راه اندازی مترو تهران برمی‌گردد

رئیس سابق شورای شهر تهران عمده خاطرات خود را در سال های ۷۷ تا ۸۹ یعنی دوران راه اندازی مترو تهران می داند و می‌گوید: هفته آخر هر سال افتتاح آزمایشی داشتیم که آن را به مردم خوب تهران اهدا کردیم.

محسن هاشمی رفسنجانی؛ رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، ضمن تبریک سال نو به مردم و شهروندان تهرانی گفت: سال نو و عید نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم از خوبی‌ها و بدی‌هایی که سال گذشته داشتیم پند بگیریم و در سال آینده مورد عنایت الطاف الهی قرار بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که چه عیدی به مردم تهران تا الان داده‌اید افزود: عمده خاطرات خوب من مربوط به دوران راه اندازی مترو تهران یعنی سال های ۷۷ تا ۸۹  است که هر ساله آخر سال افتتاح داشتیم و سعی داشتیم در هفته آخر اسفند افتتاح داشته باشیم که آن را به مردم خوب تهران اهدا کردیم.

هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این عمل هر ۱۳ سالی که مدیرعامل بودم اتفاق افتاد و هدیه خداوندی به مردم و پرسنل مترو بود که من را بسیار خوشحال می‌کرد؛ از اول بهار بهره برداری آزمایشی می شد و پس از چند ماه در دسترس مردم قرار می گرفت.

رئیس سابق شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که عید امسال کجا می‌روید؟ گفت:  دی ماه امسال شاهد فوت پدر همسرم بودیم که عید اول را باید در رفسنجان حضور پیدا می کنیم و اولین روزهای عید را بر سر مزار اقوام و البته شهدای رفسنجان می رویم و از مناطق دیدنی کرمان و رفسنجان بازدید خواهیم کرد همچنین به باغ شازده، مجموعه گنجعلی‌خان و سایر مناطق دیدنی‌اطراف خواهیم رفت.

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
کد خبر: 34017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =