برگزاری ویژه برنامه های گردشگری و ایام رمضان تا افزایش ظرفیت های گردشگری

شهردار منطقه ۱۴ از آمادگی در همکاری با ستاد گردشگری تهران برای رونق بیشتر گردشگری و افزایش سرانه ها و درنهایت رضایتمندی بیشتر شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ در سال جدید و به عنوان نخستین میهمان نوروزی ستاد گردشگری پایتخت ، ضمن بازدید و دیدار با امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران ، از اجرای ویژه برنامه های متنوع گردشگری ویژه این ایام همچنین برنامه های مذهبی و فرهنگی  ویژه ماه رمضان با مشارکت اهالی بویژه نوجوانان و جوانان در محلات دارالمومنین تهران خبر داد.

سالاری پور ضمن اشاره به وجود بیش از ۲هزار مسجد و پایگاه مذهبی در دارالمومنین تهران از جمله مسجد تاریخی بقیه الله با قدمت ۸۰۰ ساله همچنین و وجود افراد فرهیخته، نخبه و متدین این گوشه از تهران را قطب مهم مذهبی و فرهنگی دانست و از برنامه‌ریزی مدیریت شهری منطقه در سال جدید برای تکمیل ظرفیت ها و  افزایش سرانه‌ها باهدف اجرای برنامه های متنوع و مورد نیاز و سلیقه شهروندان منطقه خبرداد.

سالاری پور همچنین وجود مراکز فرهنگی و هنری ازجمله خانه موزه استاد معین و امیرجاهد و سرانه های فضای سبز و تفریحی  چون بوستان بسیج، سهند و سلیمانیه را از نقاط قوت منطقه۱۴ در بحث گردشگری برشمرد و از آمادگی شهرداری منطقه در همکاری با ستاد گردشگری تهران برای رونق بیشتر گردشگری و افزایش سرانه ها و درنهایت رضایتمندی بیشتر شهروندان خبر داد.

 سرپرست ستاد گردشگری استان تهران ضمن خداقوت به مدیر ارشد منطقه۱۴، از برنامه‌ریزی و فعالیت‌های این منطقه در این ایام متناسب با نیاز اقشار مختلف همچنین تلاش مدیریت شهری برای تکمیل ظرفیت های تفریحی، فرهنگی و گردشگری تقدیر کرد.

وی ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲، گفت: این ستاد باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۲ ویژه‌برنامه‌های گسترده و متنوعی را برای این ایام، تدارک دیده است که این فعالیت‌ها و برنامه‌ها با همکاری مناطق بسیار پرشور و اثربخش  اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 34026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =