استقبال بیش از هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی از ایستگاه‌های گردشگری منطقه ۱۵

هزار و ۱۱۵ مسافر نوروزی از ابتدای فروردین از ایستگاه گردشگری منطقه ۱۵ بازدید کردند و از خدمات آن بهره مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در راستای اطلاع رسانی واستقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه‌های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی تهران از اول فروردین برپا  و تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

او در ادامه به ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با برپایی غرفه های فرهنگی، پذیرایی، سلامت، اطلاع رسانی با حضور عروسک های تن پوش و...، با توزیع بسته های گردشگری در میدان ثامن الحجج(ع) پذیرای شهروندان است.

شیری افزود: همچنین ایستگاه‌های اطلاع رسانی با ارائه اطلاعات گردشگری، توزیع بسته‌های گردشگری و بروشور اماکن گردشگری شهر تهران در پایانه خاوران جنب ساختمان شهرداری منطقه ۱۵ با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان مسافران و شهروندان است.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه‌های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان‌های اسکان مسافرین و ...  در اختیار شهروندان و مسافران قرار می‌دهند.

برپایه این گزارش؛ ایستگاه‌های یاد شده از ابتدای فروردین برپا و تا ۴ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای هزار و ۱۱۵ مسافرو گردشگر نوروزی بود.

انتهای پیام//

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 34054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =