توجه ویژه  به ذائقه‌های مختلف در برنامه‌های گردشگری شهرداری تهران

شهردار منطقه ۱۷ تهران بر این باور است که توجه ویژه ای به ذائقه های مختلف در برنامه های گردشگی شهرداری تهران در سال جدید شده است.

 غلامرضا شنگی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: امسال توجه ویژه‌ای به ذائقه‌های مختلف در برنامه‌های گردشگری شده و با اجرای تورهای گردشگری متنوع، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای بازدید از اماکن گردشگری شهر، فراهم شده است.

وی افزود:تحکیم خانواده یکی از مسایل بسیار مهم در حوزه گردشگری و در سبک زندگی ایران و اسلامی است و باید به آن توجه شود.

شهردار منطقه ۱۷ تهران با قدردانی از فعالیت‌های ستاد گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۲، ادامه داد: گردشگری از موضوع‌های بسیار مهمی است که شورای ششم شهر تهران و مدیریت جدید شهری به آن توجه کرده است و بر همین اساس، برنامه های متنوع و خوبی برای شهروندان و میهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ضروری است در حوزه گردشگری و بازدید از اماکن تاریخی به گردشگری تاریخ انقلاب اسلامی توجه بیشتری شود و شاهد اتفاق های خوبی در این زمینه باشیم.

شنگی درباره فعالیت‌های شهرداری منطقه ۱۷ در ایام نوروز یادآور شد: ما در این منطقه ظرفیت‌های گردشگری خوبی داریم و درحال حاضر با راه‌اندازی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی، این جاذبه‌ها و اماکن گردشگری به شهروندان و میهمانان نوروزی معرفی می‌شود.

وی تاکید کرد: بقعه امامزاده حسن یکی از اماکن گردشگری این منطقه محسوب می‌شود که از ظرفیت تاریخی و همچنین دینی خوبی برخودار است و در ماه رمضان نیز برنامه‌های بسیار خوبی در این امامزاده تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه ۱۷ در ادامه گفت: موزه مبل در بازار مبل یافت آباد نیز یکی دیگر از امکانات گردشگری منطقه ۱۷ تهران است که در خاورمیانه نمونه ندارد و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی با اشاره به مسجد جامع ابوذر  به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه، افزود: در  این مسجد، ترور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ رخ داده و دارای اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی است.

غلامرضا شنگی درباره دیگر فعالیت‌های این منطقه برای ایام نوروز در پایان تاکید کرد: در راستای طرح بهاران خدمت، فعالیت‌های مختلفی برای آماده سازی فضاهای محیط شهری و المان‌های شهری در سطح منطقه صورت گرفته و همچنین فضاهای مفرح و شاد به همراه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان های بزرگ، پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۶
کد خبر: 34058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =