۱۶ گام شهرداری منطقه ۱۰ برای ارتقای مشارکت و کیفیت زندگی شهروندان

«مهدی اخ‌الصنایع» شهردار منطقه ۱۰ خبر داد که در  ۵ ماه گذشته، ۱۶ گام مردم‌محور از سوی شهرداری این منطقه با هدف افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و ارتقا و بهبود کیفیت زندگی در سطح محلات ۱۰ گانه منطقه اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» شهردار منطقه با اعلام این خبر، ادامه داد: طی ۵ ماه گذشته، برنامه‌ریزی جامعی در ۱۶ گام برای رسیدن به انتظارات شهروندان و گره‌گشایی مشکلات منطقه و همچنین ارتقا کیفیت زندگی ترسیم شد و مسیر حرکت اجرایی این منطقه در راستای این ۱۶ محور بوده است.

اخ‌الصنایع به تشریح عناوین اقدامات صورت‌گرفته پرداخت و گفت: تسهیل ساخت و ساز بافت فرسوده، میزبانی منطقه از پیکر شهید دفاع مقدس در یادمان نورالزهرا (س)، برگزاری دیدارهای منظم و مستمر مردمی برای رفع مطالبات و دغدغه‌های شهروندان، تشویق اهالی منطقه به مشارکت در امور شهری، امضای تفاهم‌نامه برای افزایش شمار پارکینگ‌های عمومی منطقه، حل گره‌های معطل‌مانده ترافیکی معابر، در دستور کار قرار دادن توسعه فضای سبز منطقه، تکمیل تعریض خیابان امام خمینی(ره) در تقاطع های خیابان خوش، خیابان رودکی  و... اهم اقدامات صورت گرفته در پنج‌ماه اخیر است.

شهردار منطقه ۱۰ به توجه ویژه مدیریت ارشد شهرداری تهران به مناطق کم برخورد اشاره کرد و افزود: با نگاه ویژه دکتر زاکانی شهردار تهران به مناطق جنوبی پایتخت از جمله منطقه ۱۰، بودجه توسعه‌ای این منطقه در سال آتی جهش ۲ برابری داشته است که اجرای پروژه‌های جدید و گسترش فعالیت‌های اجرایی و عمرانی این منطقه را  به همراه خواهد داشت و فعالیت‌های منطقه ۱۰ در سال جدید، بدون وقفه از همان ابتدای سال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 34072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =