۳ ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری در ورودی پایتخت برپا شد

 شهردار منطقه ۱۹ از برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری با عنوان تهران دوست داشتنی درمبادی ورودی پایتخت خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، تورج فرهادی ضمن خوش آمدگویی به مسافران نوروزی گفت: منطقه ۱۹ بواسطه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دروازه بین المللی پایتخت محسوب می شود و این منطقه در مسیر ارتباطی ۲۳ استان قرار دارد و سابقه تاریخی آن بواسطه وجود جاده ابریشم زمینه ساز استقبال از مسافران نوروزی پایتخت را فراهم کرده است.

 او افزود : در همین راستا و با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به عموم هموطنان اداره گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با تعامل ستاد گردشگری اقدام به راه‌اندازی و برپایی ۳ ایستگاه اطلاع رسانی با عنوان "تهران دوست داشتنی" در قالب جشنواره بهار ایران در ورودی عوارضی بزرگراه قم به تهران ،کنار گذر بوستان افرا بزرگراه خلیج فارس و ورودی شماره ۲ بوستان بزرگ ولایت از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ کرده است.

فرهادی یاد آور شد: در ایستگاه‌های اطلاع رسانی ضمن توزیع بسته‌های گردشگری شامل بروشور اماکن و معرفی تورهای گردشگری، نقشه تهران،بلیط های تخفیفی، کارشناسان نیز نسبت به ارائه خدمات گردشگری به مسافران اقدام می کنند.

 ضمن اینکه بوستان‌های افرا و ولایت نیز به عنوان محل اسکان و استراحت موقت مسافران نوروزی انتخاب شده است تا مسافران با استفاده از امکانات و خدمات بوستان‌های مذکور سفر خوشی را تجربه کنند.

انتهای پیام /

۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 34075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =