تنفس هوای پاک در هفتمین روز سال/ بارش باران امروز ادامه دارد

پس از بارش باران در بامداد امروز- دوشنبه هفتم فروردین ماه- هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا روی عدد ۴۴ قرار گرفته و هوای پایتخت پاک است.

به گزارش خبرنگار شهر، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در ۲۴ ساعت گذشته پایتخت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۱۲ قرار داشت.

در حال حاضر با کاهش غلظت آلاینده‌ها، شاخص به عدد ۴۴ رسیده و تهرانی‌ها امروز- هفتم فروردین ماه- هوای پاک را تنفس می‌کنند.

تهران از ابتدای سال تا امروز سه روز هوای پاک، دو روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده و این در حالی‌ست که روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت در مدت مشابه سال قبل، یک روز هوای پاک و ۵ روز هوای قابل قبول را نشان می‌دهد.

تا لحظه انتشار این خبر، کیفیت هوا در ۱۵ ایستگاه پایتخت پاک اعلام شده و در پنج ایستگاه نیز کیفیت هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

در حال حاضر دمای هوای پایتخت ۱۵ درجه سانتیگراد و آسمان ابری است و بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش باران در ساعات آتی وجود دارد.

جداول سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که در ۲ روز آینده احتمال بارش باران در تهران کاهش خواهد یافت اما در روز جمعه و شنبه، تهرانی‌ها بارش باران را شاهد خواهند بود.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 34133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =