بوستان پلیس میزبان گردشگران تهرانی  در دهکده تفریحی بهار ایران

شهردار منطقه ۴ از برپایی پردیس بزرگ فرهنگی ، ورزشی با عنوان دهکده بهار ایران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای گردشگران ، روزه داران و شهروندان تهرانی در بوستان پلیس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ " علی اصغر کمالی زاده" با تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ و نیز رمضان المبارک ۱۴۴۴ و تقارن این ایام خجسته با هم به برنامه‌هایی که به همین مناسبت در محلات منطقه در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های شاخص نوروز ۱۴۰۲ برپایی دهکده بهار ایران با طراحی و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های جذاب وشاد در زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و اقوام جهت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نورزوی در بوستان پلیس است که فعالیتهای این دهکده با مشارکت مناطق ۸ و ۱۳ از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ هرروز برنامه دارد.

وی در اشاره به فعالیتهای دهکده بهار ایران گفت: در بخش پردیس دهکده بهار ایران، غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و خدمات رسانی اعم از غرفه های اقوام (سوغات،صنایع دستی وپوشاک)، عکاس خانه  ، غرفه های کودک و نوجوان ، غرفه افطاری ساده و سفره افطاری، غرفه‌های سلامت و مشاوره ، تفریحات ورزشی متنوع و بازی‌های بومی-محلی ، شمع سازی ، آموزش سفالگری ، غرفه عفاف و حجاب و .... پذیرای روزه داران ،گردشگران و شهروندان تهرانی است .

 شهردار منطقه ۴  همچنین از برپایی گذر ورزشی با ارائه انواع فعالیتهای تفریحی شامل بازی‌های بنری، دارت، فوتبال دستی، شوت توپ، بسکتبال، ایرهاکی، استخر توپ، سرسره بادی و ...... در کنار غرفه‌های فرهنگی خبر داد و افزو: در روزهای یاد شده از ساعت ۱۷ تا ۲۲ منتظر هموطنان عزیز در گذر ورزشی هستیم.

کمالی زاده با بیان اجرای برنامه‌های متنوع در استیج فرهنگی و هنری دهکده بهار ایران گفت: هرشب بعد از اذان مغرب استیج دهکده بهار ایران با اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل پخش موسیقی ، اجرای سرود و تواشیح، سخنرانی، نقالی و پرده خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و تجلیل از کودکان روزه اولی و خانواده معزز شهدا برنامه دارد.

برگزاری جشن منطقه‌ای بهار ایران برنامه دیگری بود که کمالی زاده  به تشریح آن پرداخت و گفت: به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مراسم جشن دیگری با اجرای نمایش شاد و موزیکال ویژه نوروز و حرکت عروسکهای غول پیکر برای روزه داران ، گردشگران و شهروندان در بوستان نوفل لوشاتو اجرا می شود.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهاراتش با اشاره به مشارکت مناطق ۸ و ۱۳ در برپایی دهکده بهار ایران گفت: دهکده بهار ایران در پهنه شرق به میزبانی منطقه ۴ و با مشارکت و حضور مناطق ۸ و ۱۳ برپا شده است.

 انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 34136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =