استقبال بی‌نظیر شهروندان منطقه ۲۱ از سلسله جشن های بهار ایران

سلسله جشن های بهار ایران در بوستان لاله منطقه ۲۱ که با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه شد، از جمله برنامه های استقبال از بهار ۱۴۰۲ است که از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین هر شب در بوستان لاله این منطقه برپاست.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی سه‌گانه، سلسله جشن های بزرگ بهار ایران به همراه اجرای استیج شادی، استندآپ کمدی، پخش موسیقی های شاد، نورافشانی، گروه سرود و تواشیح و ایستگاه پذیرایی و پخش افطاری ساده در بین شرکت کنندگان روزه دار بوستان لاله تهرانسر برگزار شده است.

بر اساس این گزارش؛ چهار ایستگاه اطلاع رسانی تهران دوست داشتنی در بوستان‌های حضرت خدیجه(س) ناحیه سه، استقلال ناحیه دو و نیلوفر و نرگس ناحیه یک از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ توسط ادارات ورزش و گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ برپا هستند.

لازم به ذکر است؛ مراسم نوروزخوانی در میدان کمال الملک تهرانسر و به راه افتادن کارناوال شادی استقبال از بهار ایرانی با حضور عروسک‌های غول پیکر و عمو نوروز از مسیرهای شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک بازرگانی، بوستان نرگس و میدان کمال الملک نیز نویدبخش آغاز فصل بهار در منطقه ۲۱ شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 34147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =