حضور چشمگیر مردم در ویژه برنامه‌های عیدانه در ۷ پهنه تهران

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از حضور چندده هزار نفری مردم از برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر، مصطفی زیبایی‌نژاد در مورد میزان استقبال شهروندان از برنامه های عیدانه شهرداری تهران گفت: از ۲۶ اسفندماه کاروان‌های استقبال از بهار در پارک لاله رونمایی شد و از همان زمان کاروان‌ها در سطح شهر تردد و در میادین اصلی و پرتردد همچون تجریش، راه آهن و... مستقر شدند.

وی با بیان اینکه هفت پهنه در هفت منطقه تهران برای تمرکز برنامه های نوروزی و رمضانه راه‌اندازی شد گفت: در شمال غرب پایتخت نیز بوستان نهج البلاغه، در غرب میدان آزادی، در جنوب غربی بوستان ولایت، در پهنه جنوب شرقی بوستان آزادگان، در شمال شرق پایتخت بوستان پلیس و در مرکز  تهران نیز بوستان لاله برای ویژه برنامه‌های بهار ایران که به صورت استیج برگزار می شود، در نظر گرفته شده و لازم به توضیح است که این برنامه ها تا پایان نوروز ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت و این ویژه برنامه‌ها از یکی، دو ساعت قبل از اذان مغرب شروع می‌شود و تا پاسی از شب نیز ادامه دارد و مردم می‌توانند از فضای خوب نشاط اجتماعی، شادی و فضای معنوی مناسب ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را ببرند.

زیبایی‌نژاد ادامه داد: در بوستان ملت در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هر شب برنامه‌های استیجی با حضور اقوام ایرانی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار می‌شود و در کنار آن نیز نمایشگاه‌های بزرگی مانند فروش محصولات فرهنگی و هنری، خوراکی، صنایع دستی و گذرگاه‌های هنری ایجاد شده است و در این بوستان برنامه‌هایی ویژه برای کودکان، نوجوانان و... در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: یک پهنه به عنوان پهنه ورزش در نظر گرفته شده است. بر همین اساس محدوده‌ای تحت عنوان «جزیره شنی» برای کودکان طراحی شده تا بچه‌ها بتوانند به راحتی در آن بازی کنند. در مجموع می‌توان گفت برنامه پر شور و هیجان و زیبایی را برای همشهریان طراحی کرده‌ایم و از نوروز ۱۴۰۲ در خدمت آنها هستیم.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این ویژه برنامه‌ها هر روز بیشتر می‌شود، افزود: در بوستان ملت هر شب میزبان بیش از ۶۰۰۰ نفر از شهروندان هستیم که پیش بینی می‌شود در آخر هفته این تعداد بازدید افزایش یابد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 34167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فاطمه ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      0 0
      برنامه های پارک ملت واقعا عاللللیع برا هر سبک ادمی لذت بخشه حتمااا به عنوان خواهر کوچبکترتوت توصیح میکنم برید و لذت ببرید کلییی جایزه های باحال میدادن خیلی خفنههه