آشنایی شهروندان با جاذبه های گردشگری منطقه۱۴/استقبال گردشگران از غرفه‌های اطلاع‌رسانی

شهردار منطقه ۱۴ از آشنایی بیشتر شهروندان با جاذبه‌های گردشگری کمترشناخته شده شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با تاکید بر این مجموعه‌های گردشگری شهر تهران باید هرچه بیشتر معرفی شود، گفت: در مدت اخیر برای معرفی این جاذبه‌ها توسط ستادگردشگری فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به نحوی که براساس بازخوردهای دریافتی بسیاری از جاهایی که در گذشته کمتر شناخته شده بودند، امروزه مردم بیشتر با این مکان و جاذبه‌ها آشنا شدند.

سالاری پور ضمن تقدیر فعالیت‌ها و تلاش‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران و تعامل با مناطق، گفت: در این راستا فعالیت های خوبی در منطقه۱۴ ویژه آشنایی شهروندان با ظرفیت های گردشکری اجرایی شده است.

سالاری پور با اشاره به استقرار ۴ غرفه معرفی اماکن گردشگری در منطقه گفت: این غرفه ها  از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر فعالیت دارند و توزیع بسته های گردشگری شامل نقشه مسیر و معرفی اماکن گردشگری تهران و ... در این غرفه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان با مراجعه به اتوبان بسیج جنب شهرداری ناحیه ۶، پاسدارگمنام جنب ناحیه ۲، میدان شهدا خیابان آریائی پور جنب ناحیه یک، نبرد جنوبی مقابل ساختمان منطقه می‌توانند از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 34183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =