برپایی غرفه‌های متنوع همراه با مجموعه بازی ویژه کودکان در بوستان بزرگ ولایت

در راستای ایجاد شور و نشاط و فراهم شدن فضایی مهیج به طور ویژه برای کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها در جشن بزرگ بهار ایران مجموعه بازی همراه با غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در بوستان بزرگ ولایت برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه بیان کرد: مجموعه بازی های متنوع و با نشاط در قالب جشن بهار ایران در محوطه جنوبی بوستان بزرگ ولایت برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

او افزود: این مجموعه بازی در قالب وسیله بازی چون سرسره بادی، استخر توپ، ترامپولین، جزیره شن، قایق رانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، پرتاب توپ، تیراندازی با تیروکمان، تفنگ بادی، زبیپ لاین و راپل با فضایی ایمن ویژه گروه کودک و نوجوان به شکل رایگان خدمات ارائه می دهد.

به گفته شهردار منطقه استیج فرهنگی هنری و غرفه های ارائه خدمات سلامت محور، ورزشی، عفاف و حجاب آموزش های شهروندی و بازیافت در حاشیه این برنامه برپا است که طی چند روز اخیر مورد استقبال شهروندان و گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

فرهادی ضمن دعوت از شهروندان و گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور به منظور حضور در جشن بزرگ بهار ایران در بوستان بزرگ ولایت بیان کرد: شهروندان می‌توانند هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ از خدمات ارائه شده در ضلع جنوبی بوستان بزرگ ولایت درب شماره دو بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 34209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =