برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در بوستان لاله

نمایشگاه دست‌آفریده زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در شب‌های ماه رمضان در بوستان لاله منطقه۶ برپا شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام اینکه نمایشگاه دست‌آفریده زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در شب‌های ماه رمضان در بوستان لاله برگزار می شود، گفت: دستاور ها و تولیدات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار از ابتدای ماه مبارک رمضان و با همت این معاونت در بوستان لاله برپا شده و این معاونت با شناسایی این محصولات فضایی را به منظور فروش انواع دستاوردهای این بانوان فراهم نموده است.

بصیری افزود: این نمایشگاه در جهت حمایت از بانوان کارآفرین منطقه شش برای معرفی دستاوردها و توانمندی های آنان برگزار شده است و حدود ٢٥ غرفه فعال شامل صنایع دستی، محصولات چرم و پوشاک اسلامی و همچنین فرآورده های خانگی، قالیبافی و گلیم بافی  در این نمایشگاه حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش زنان در جامعه اهمیت فراوانی دارد، چراکه زنان با فعالیت‌های خود در زمینه های مختلف #اجتماعی_اقتصادی و فرهنگی تأثیر بسیاری در توسعه یک جامعه دارند و شماری از بانوان با اراده و پشتکار و ایجاد کارگاه ها افزون بر درآمدزایی خود، برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار نیز اشتغالزایی کرده اند.

این نمایشگاه از دوم فروردین ماه  تا ١٨ فروردین ماه  از ساعت ١١صبح  تا  ساعت ٢٣ جهت بازدید عموم شهروندان در بوستان لاله برقرار است.

انتهای پیام/
 

۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 34213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =