امسال عطر سیب مجازی است

شهر: شهرداری تهران بر اساس روال سالهای گذشته نمایشگاه عطر سیب را همزمان با نزدیک شدن به محرم برگزار می کند با این تفاوت که نمایشگاه امسال مجازی است.

محسن فتاحی، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر به شهر گفت: شهرداری تهران قبل از محرم نمایشگاه عطر سیب را با تغییر رویکردی که در سال های قبل داشته است به دلیل شیوع کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

فتاحی افزود: همچنین شهرداری تهران امسال در ایام محرم، موکب های بهداشتی برگزار می کند. به این شکل که در ابتدا ۲۲ موکب به صورت آزمایشی در تهران به ارائه اقلام بهداشتی و بسته های آموزشی برای مقابله با کرونا به مردم خواهند پرداخت و در صورتی که اجرای این طرح موفق بود در تمامی محلات موکب های بهداشتی توسط شهرداری برپا خواهد شد.

فتاحی گفت: در بخش فعالیت های میدانی با توجه به شیوع کرونا و دستورات ستاد مقابله با کرونا، قرار شده است که جلسه ای با ستاد کرونا برگزار شود و بعد از آن جلسه تصمیم گیری های لازم درباره فعالیت های میدانی شهرداری در ایام محرم برگزار خواهد شد.

او گفت: البته شهرداری در سال های گذشته فعالیت هایی در حوزه شبکه های مجازی و رسانه ای انجام میداد که آن فعالیت ها محرم امسال نیز برگزار خواهد شد.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 3422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =