ارائه خدمات سلامت محور به مسافران نوروزی در منطقه۱۳

همزمان با آغاز سال نو و بهار قرآن، با برپایی میز خدمت در پایانه شرق تهران، خدمات سلامت محور به مسافران نوروزی ارائه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به طرح استقبال از نوروز۱۴۰۲ گفت: اداره سلامت در جهت استقبال و بدرقه مسافران در فضایی امن و به منظور رفاه حال آنها، با برپایی میز خدمت ویژه ایام نوروز، ضمن پخش برشور های نوروزی، وضعیت سلامت آنها را با سنجش قند خون، فشار خون،   سلامت روان و ... در پایانه شرق تهران واقع در خیابان دماوند،   سه راه تهرانپارس بررسی می کند.    
او دیدار نوروزی با خانواده های دارای اعضا معلول را از دیگر برنامه های اداره سلامت منطقه در ایام نوروز  اعلام کرد و افزود: در این دیدار ها، ضمن بررسی مشکلات این  خانواده، از صبر، تحمل، گذشت  آنها تجلیل و دلجویی بعمل می آید.  
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به دیدار نوروزی با خانواده های دارای فرزند معلول در محلات شهید اسدی، صفا و اشراقی گفت : در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های در اختیار، شرایطی را ایجاد کنیم تا خانواده معلولان دغدغه کمتری در خصوص فرزندان معلول خود داشته باشند.
به گفته او، دیدار با والدین سالمند شهدای مدافع سلامت،   اختصاص غرفه  به افراد دارای معلولیت در بازارچه های نوروزی و توزیع سبد کالا بین افراد دارای معلولیت و سالمندان محدوده از دیگر برنامه های اداره سلامت منطقه۱۳ در ایام نوروز اعلام کرد.

انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 34220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =