۷ موکب افطاری ساده در ۷ میدان اصلی شهر

شهردار منطقه ۱۲ گفت: با برپایی ۷ موکب افطاری ساده در ۷ میدان اصلی منطقه ۱۲ از هشتم فروردین‌ماه تا پایان ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه اذان‌گاهی در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارششهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه از برگزاری ویژه‌برنامه‌های اذان‌گاهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه، ۸ فروردین‌ماه در هفت میدان اصلی منطقه ۱۲، این ویژه‌برنامه‌هابه همراه توزیع بسته‌های افطاری ساده در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

یزدی با تأکید بر استفاده معنوی از لحظات افطار به عنوان یکی از پرفضیلت‌ترین فریضه‌های این ماه بزرگ ادامه داد: این ویژه‌برنامه‌ها که تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، در میادین شهدا، بهارستان، خراسان، شوش، قیام، امام خمینی (قدس سره) و میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) به اجرا درمی‌آیند.

به گفته وی؛ قرائت قرآن توسط قاری نوجوان از پیش از اذان مغرب و در لحظات ملکوتی اذان، اقامه نماز جماعت با حضور ائمه جماعات و شهروندان و توزیع بسته‌های افطاری ساده از جمله بخش‌های این برنامه‌ها به شمار می‌روند.

موکب افطاری ساده قلب طهران نیز که از اول ماه مبارک رمضان در چهارراه گلوبندک، دایر بوده، هر روز تا پایان ماه مبارک در خدمت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 34236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =