بسته خرسندساز۲ امسال رونمایی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: با تمهیدات شهردار پایتخت قرار است تا در سال جدید از بسته خرسندساز۲ رونمایی می‌شود که در این بسته به نیازهای همکاران در حوزه مسکن پاسخ می‌دهیم.

مجید باقری، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در جواب این سوال که بهترین عیدی مدیریت شهری در سال قبل به کارکنان شهرداری چه بود، اظهار کرد: ما در سال گذشته به منظور اینکه بخشی از نیازهای رفاهی همکاران را مورد توجه قرار بدهیم، موفق شدیم از بسته خرسندساز یک رونمایی کنیم.

باقری با بیان اینکه با تمهیدات شهردار تهران قرار است تا در سال جدید از بسته خرسندساز۲ نیز رونمایی بشود، افزود: قرار است تا در این بسته به نیازهای همکاران در حوزه مسکن پاسخ بگوییم و امیدوارم در مورد آن اقدامات اثربخشی داشته باشیم.

معاون شهردار تهران پیرامون رویداد «من شهردارم» گفت: نتایج اولین مشارکت شهروندان تهرانی در طرح «من شهردارم» بسیار امیدوارکننده بود. امیدوار هستیم در سال جدید نیز بتوانیم در سایر مولفه‌های تصمیم گیری برای مردمی سازی اداره شهر از نظرات شهروندان در قالب الگوی «من شهردارم» استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا دست یاری به سوی همکاران خودمان در شهرداری تهران دراز می‌کنیم تا در عملیاتی شدن طرح به ما کمک کنند.


انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 34239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =