۵ هزار بادکنک بین کودکان توزیع می‌شود/ تشریح برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای روز طبیعت

شریفی گفت: برای امسال ۵ هزار بادکنک برای هدیه به کودکانی که در روز طبیعت در بوستان‌های منطقه حاضر می شوند آماده کرده‌ایم تا روز طبیعت‌شان را شادتر کنیم و این بادکنک‌ها جلوه بوستان‌های منطقه را برای عصر امروز متفاوت خواهد کرد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص برنامه ها و اقدامات این منطقه در حوزه های مختلف برای روز طبیعت اظهار کرد: هماهنگی های روز سیزدهم فروردین را از هفته پایانی اسفند آغاز کردیم که از جمله اقدامات انجام شده ایمن سازی بوستان ها و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی ها و مجموعه های بازی واقع در بوستان‌ها بود.

وی با بیان اینکه در بازدیدی که امروز از بوستان‌های سطح منطقه داشتیم آمادگی همکاران در منطقه برای پذیرایی از میهمانان در افطار به خوبی فراهم شده است، افزود: تمام شهرداران نواحی در منطقه حضور دارند و مرخصی های تیم اجرایی لغو شده و معاونان اجرایی نیز در محدوده حاضر هستند؛ در بوستان‌های شاخص منطقه از جمله کوهسار، جوانمردان، الهام، میعاد و کوروش برنامه های فرهنگی و اجتماعی و استقبال از افطار و سفره افطار ساده را خواهیم داشت و در برخی از بوستان ها برگزاری جشن را خواهیم داشت که به زمان افطار منتهی می شود.

شریفی ادامه داد: با پلیس راهور برای جلوگیری از توقف های حاشیه ای در اطراف بوستان‌ها که ممکن است منجر به مزاحمت و ایجاد گره های ترافیکی شود، هماهنگی های لازم صورت گرفته است؛ در شمال منطقه در محدوده کوهسار ورودی جاده امامزاده داود نیز صبح امروز گشت مشترکی با راهور برگزار شد و راهور در آن نقاط اکیپ های خود را مستقر کرده است. در کنار آن گشت مشترکی با نیروهای آتش نشانی از بوستان‌های اصلی منطقه انجام شد و عوامل مدیریت بحران منطقه نیز بازدیدهای مستمر از سطح منطقه خواهند داشت.

شهردار منطقه ۵ در پایان خاطرنشان کرد: برای امسال ۵ هزار بادکنک برای هدیه به کودکانی که در روز طبیعت در بوستان‌های منطقه حاضر می شوند آماده کردیم تا روز طبیعت شان را شادتر کنیم و این بادکنک‌ها جلوه بوستان‌های منطقه را برای عصر امروز متفاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 34339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =