بزرگراه‌های منطقه ۲ به فرش‌گل مزین شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از گسترده شدن ۳۶ فرش گل با کاشت گل های فصلی در بدنه بزرگراه ها و میادین این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲، علی اصغر طاهری از گسترده شدن ۸هزار و ۳۰۰ متر مربع فرش گل با کاشت گل‌های فصلی در بدنه بزرگراه‌ها و میادین این منطقه خبر داد و گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب همزمان با فصل بهار اجرای فرش گل در بدنه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه گل آرایی انجام شده در حاشیه بزرگراه‌ها با تنظیم رنگ بندی و چیدمان گل‌ها در طرح‌های مختلف ایجاد شده افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه‌های گل‌های فصلی متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲؛ همزمان با بدنه سازی بزرگراه‌ها، فرش گل‌هایی با نقوش مختلف در بزرگراه‌های شهید همت، شهید چمران، حکیم، یادگار امام (ره)، بوستان نهج البلاغه و… گسترده شد.

طاهری اضافه کرد: در طرح بهار جانها علاوه بر کاشت گل‌های بنفشه در بوستان‌ها، معابر و میادین، غده های اختر نیز با رنگ‌ها و اشکال متنوع کاشته شد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 34365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =