اجرای پویش بهار اولی ها از شب سیزدهم ماه مبارک رمضان

نخستین نشست شورای مدیران ادارات آموزش های شهروندی مناطق ۲۲گانه در سال جدید برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نخستین جلسه شورای مدیران ادارات آموزش های شهروندی مناطق ۲۲گانه در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش های یک ساله مدیران آموزش‌های شهروندی مناطق تقدیر و تشکر کرد.

امیری در ادامه ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای بخش اول برنامه های بهار در بهار در هفته اول نوروز ۱۴۰۲، با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان و اجرای  پویش بهار اولی ها از شب سیزدهم ماه مبارک در مکان‌های منتخب مناطق ۲۲گانه، دعوت شایسته از پسران روزه اولی، استفاده از ظرفیت کانون نوجوانان پسر، جانمایی و فضاسازی مناسب، پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب، دعوت از خانواده شهدا برای حضور در جشن بهار اولی ها را ازجمله موارد مهم در اجرای برنامه دانست و گفت : با توجه به تاکید شهردار محترم تهران  مناطق تمامی ظرفیت خود را در اجرای هرچه بهتر این برنامه بکار گیرند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی در این نشست از اجرای طرح ده در صد در سال ۱۴۰۲  خبر داد و گفت: قرار است در سال جدید حداقل  ۱۰عنوان برنامه آموزشی را در ۱۰۰  فضای آموزشی پرمخاطب هر منطقه همچون مساجد، سراهای محلات، مدارس مجری طرح شهردار مدرسه و ... اجرا کنیم.

وی همچنین از مدیران خواست با توجه به تدوین شیوه نامه اجرایی سال ۱۴۰۲، تاپایان فروردین نسبت به ارائه موارد اصلاحی شیوه نامه سال قبل و کارویژه های پیشنهادی در ۶ محور اصلی آموزش های شهروندی ارسال کنند. در پایان این نشست مدیران مناطق در خصوص نحوه اجرای برنامه های بهار در بهار گزارشات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 34378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =