«تهران من» چگونه به کمک شهروندان برای مقابله با کرونا آمد

شهر: یکی از خدماتی که بویژه در دوران کرونا به کمک شهروندان آمد؛ امکان تماس اضطراری با اورژانس و آگاهی از آخرین و تازه ‌ترین اخبار و اطلاعات مربوط به این ویروس در سامانه و نرم افزار موبایلی «تهران من» است.

به گزارش شهر، سامانه «تهران من» چیزی نزدیک به سه میلیون کاربر دارد که شاید خیلی از این کاربران برای دریافت خدمات طرح ترافیک عضو این سامانه شدند، این در شرایطی است که سامانه و اپلیکیشن «تهران من» در طول دو سال گذشته خدمات جدیدی ارایه کرده که به خصوص در دوران کرونا کمک زیادی به شهروندان می‌کند.

یکی از خدماتی که بویژه در دوران کرونا به کمک شهروندان آمد؛ امکان تماس اضطراری با اورژانس بود. شهروندان تهرانی هم اکنون هم می‌توانند با ورود به سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» با انتخاب قسمت کرونا  وارد صفحه آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با ویروس کرونا در سایت شهرداری تهران شوند. همچنین تماس اضطراری و مشاوره تلفنی، شهروندان را بلافاصله به ۱۱۵ شماره اورژانس تهران و شماره ۴۰۳۰ ویژه مشاوره کرونا متصل می‌کند. خدمات آنلاین نیز دیگر بخشی است که با معرفی تعداد زیادی از خدمات و فروشگاه‌های آنلاین به طور یکجا و با دسته بندی‌های متنوع می‎تواند شهروند را در دسترسی به این خدمات و رفع نیازمندی‌های روزانه بدون خروج از منزل یاری دهد.

بخش دیگر «تهران من» مربوط به سامانه ۱۳۷ است. در بخش ۱۳۷ شهروندان می‌توانند درخواست‌های جدیدی با انتخاب موضوع، ثبت موقعیت مکانی و ارسال عکس و ویدئو آن ثبت کرده و درخواست‌های خود را پیگیری کنند. موضوعاتی مثل ویروس کرونا، آتش نشانی، اتوبوس، آسیب‌های اجتماعی و ....

در بخش میادین میوه و تره بار هم، شهروندان به سادگی به نرخ نامه روزانه اقلام ارائه شده در میادین میوه و تره بار شهر دسترسی دارند و همچنین می‌توانند نزدیک ترین میدان تره بار به محله و منزل خود را روی نقشه پیدا کنند.

نشانی تهران من: my.tehran.ir

خبرنگار: فریبا رحمانی

۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 3439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =