تداوم آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک در نوروز ۱۴۰۲

معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹ نسبت به ارائه خدمات آموزشی و تفریحی به شهروندان در شهرک آموزش ترافیک در ایام نوروز اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ مجتبی شیشه گر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به لزوم استمرار آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک نزد شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در ایام سال و همزمان با فرارسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، خدمات آموزشی و تفریحی متنوعی به شهروندان و میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ در  شهرک آموزش ترافیک ارائه شد.

 وی افزود: ارائه آموزش های ترافیکی در محورهای ایمنی عبور و مرور –استفاده از حمل و نقل عمومی-پیاده روی- رفت و آمد ایمن به مدرسه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله برنامه‌های اجراء شده در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ در ایام نوروز ۱۴۰۲ بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین با توجه به مجاورت شهرک آموزش ترافیک با بوستان المهدی (عج) و حضور چشمگیر شهروندان و میهمانان نوروزی در این بوستان و به منظور ترویج استفاده از حمل و نقل پاک، ارائه دوچرخه رایگان به عموم مراجعه کنندگان به شهرک آموزش ترافیک انجام شد.

همچنین تعداد ۱۰۰۰ بروشور آموزشی به منظور ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی در بوستان ها و مراکز خدماتی غرب پایتخت در  بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 34405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =