سفره‌های مادرانه ویژه روزه اولی‌های خانواده معزز ایثارگران منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای طرح "سفره های مادرانه" ویژه روزه اولی های خانواده معزز ایثارگران این منطقه در راستای استفاده از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، برای درس آموزی از قرآن کریم و بهره مندی از محضر خانواده معزز شهدا خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: این برنامه توسط اداره ایثارگران منطقه در بیت خانواده معظم شهید مدافع سلامت مصطفی علیدادی روز شنبه ۱۹ فروردین با حضور نوه و فرزندان روزه اولی شهدا و ایثارگران برگزار می شود.  

وی شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی، آشنایی با مسائل و احکام ماه مبارک رمضان و روزه داری، ایجاد انگیزه و علاقه دانش آموزان به انجام فرائض دینی و ترسیم خاطره ای ماندگار و تشویق روزه اولی ها برای توجه به احکام دینی را از اهداف اجرای طرح "سفره‌های مادرانه" برشمرد.  

شهردار منطقه بیان کرد: برنامه جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاری، بیان احکام متناسب با روزه اولی‌ها توسط روحانی، برگزاری مسابقه عکس سلفی، توصیف و شرح احساس اولین تجربه روزه‌داری در قالب یک متن کوتاه و تقدیر از روزه اولی‌ها با اهدای بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز است.  

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 34468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =