شرکت هزار و ۳۰۰ نفر در مسابقات قرآنی جشنواره آرمان/ پنج کشور در جشنواره حضور دارند

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۳۰۰ نفر در مسابقات قرآنی جشنواره مردمی آرمان ثبت‌نام کرده‌اند.

رضا سیفی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه تبلیغات و ثبت نام مسابقات قرآنی و جشنواره بین‌المللی قرآن ذیل جشنواره مردمی آرمان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد، اظهار کرد: این مسابقات با محوریت سوره حجرات برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: شهروندان تهرانی و سایر هموطنان در چهار رشته حفظ، قرائت و تفسیر سوره حجرات و همچنین حفظ صلوات خاصه امام رضا (ع) برای کودکان زیر ۱۰ سال در این جشنواره به رقابت می پردازند.

وی، مهلت ثبت نام این جشنواره را تا روز ۲۵ ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: پس از ماه مبارک مراحل داوری آغاز و اختتامیه این دوره از مسابقات ابتدای دهه کرامت برگزار خواهد شد.

سیفی با اشاره به حضور پنج کشور در بخش بین الملل این مسابقات، یادآور شد: محافل و مسابقات قرآنی در این پنج کشور برگزار خواهد شد و برگزیدگان این بخش در مراسم اختتامیه حضور خواهند یافت.

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران اعلام کرد: علاقمندان برای حضور در مسابقات به سایت جشنواره مردمی آرمان می‌توانند به آدرس armanjashnvareh.com مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات بخش اول به صورت غیرحضوری داوری می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از این مرحله، برگزیدگان در جلسات حضوری در پهنه‌های مختلف شهر تهران حضور خواهند یافت و در بخش نیمه نهایی و فینال نیز مسابقات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سیفی با اعلام اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۳۰۰ نفر در مسابقات ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند، یادآور شد: به نظر می رسد تعداد شرکت‌کنندگان تا پایان مهلت به بیش از دو هزار نفر برسد.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 34486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =