رفع محدودیت‌های بودجه‌ای در شهرداری تهران/ گشایش‌های مالی در نوسازی زیرساخت‌های فرسوده تهران اثرگذار است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری توانست محدودیت‌های بودجه‌ای را برطرف کند.

رضا تقی پور در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه پیش از این مشکلاتی در بخش بودجه و اعتبارات در مدیریت شهری وجود داشت، اظهار کرد: بر اساس گزارشاتی که از سوی شهردار تهران ارائه شد، مشکلاتی که پیش از این در بودجه وجود داشت، مرتفع شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تأکید کرد: محدودیت‌های بودجه‌ای شهرداری تهران رفع شده و شهرداری اعتبارات لازم را تأمین کرده است؛ به طوری‌که اقدامی در شهرداری معطل بودجه نبوده است.

وی ادامه داد: این رفع محدودیت مالی بحث مهمی است که امیدواری به آینده را افزایش می‌دهد و در اجرای پروژه‌های نوسازی زیرساخت‌های فرسوده تهران اثرگذار خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبودهای موجود در توسعه زیرساخت‌ها با پیش بینی اعتبارات لازم رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدیدی در مدیریت شهری تهران تعریف شده که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها چهره شهر تغییر کند و خدمات با کیفیت و کمیت بیشتر ارائه شود.

وی با اعلام اینکه حمل و نقل عمومی یکی از معضلات جدی تهران است، ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح‌های توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بتواند باری را از دوش مردم بردارد و کیفیت زندگی را تغییر دهد.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 34506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =