رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده منطقه ۸

شهردار منطقه۸ از رشد ۳۰۰ درصدی پروانه‌های شهرسازی برای بافت فرسوده در این منطقه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص وضعیت تعداد پروانه‌های صادر شده در سال ۱۴۰۱ گفت: میانگین کل صدور پروانه ‌ها براساس درخواست های ثبت شده از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ماه سال گذشته، تعداد ۶۰۱ فقره در منطقه۸ بوده که این عدد رشد ۲۳۰ درصدی را نسبت به سال قبل داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین زمانی صدور پروانه در سال ۱۴۰۱ در منطقه ۸ تهران ، ۱۹ روز بوده است؛ افزود: این عدد کوتاه‌ترین زمان طی ۵ سال گذشته و همچنین در مقایسه با سال پیش بوده است.

تنهایی با اشاره به افزایش آمار صدور پروانه‌های شهرسازی در بافت فرسوده منطقه۸ در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱، ادامه داد: با اجرای بسته های تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده در این منطقه، تعداد ۱۸۳ پروانه در محلات فرسوده و کم‌برخوردار صادر شد تا نوسازی املاک فرسوده و ناایمن انجام پذیرد.

شهردار منطقه ۸ در پایان ضمن اعلام رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه‌ها در بافت فرسوده این منطقه در مقایسه با مدت مشابه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت داشتن ایمنی شهروندان و نوسازی بافت‌های فرسوده، همه همکارانم در منطقه همسو با اهداف مدیریت شهری پایتخت در راستای کاهش زمان و تسهیل در فرایند اخذ مجوز ها در سال جاری تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 34515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =